Model
In New York jongleren modellen met de concurrerende eisen van verschillende banen: tv-commercials, modeshows en tijdschriftadvertenties voor merken. Met fotografen en managers van modellenbureaus werken ze hard in een veeleisende reclame-industrie waar kunst en commercie samenkomen.
Frederick Wiseman kijkt achter de glanzende façade van commerciële reclames en werpt een blik op een begeerlijk, maar vaak verkeerd begrepen beroep. Deze glamourmachine, die de onverzadigbare honger van het publiek weerspiegelt, verandert het alledaagse in grootsere fantasieën, net als de film.