Moonrise Kingdom
In de zomer van 1965 worden twee 12-jarigen verliefd en besluiten een pact te sluiten en de wildernis in te trekken. Terwijl autoriteiten en een groep padvinders hen proberen op te sporen, breekt er voor de kust een hevige storm los en wordt het vredige eilandleven in New England op zijn kop gezet.
De bizarre en hypergestileerde wereld van Wes Anderson is nog nooit zo rijk en charmant geweest als in Moonrise Kingdom, waarin zijn gebruikelijk cast weer bij elkaar komt om twee jonge geliefden op de vlucht op te sporen. Het sprankelende geheel wordt afgewerkt met een onvergetelijke soundtrack!