Moving
Renko heeft moeite om de scheiding van haar ouders te accepteren. In een poging om hun oude leven vast te houden, verstopt ze de scheidingspapieren en plant ze een uitstapje naar een meer waar ze vroeger met het gezin naartoe ging.
De rijke innerlijke wereld van kinderen vol onbeantwoorde vragen en fantasierijke dagdromen komt op indringende wijze tot leven in het poëtische meesterwerk van Shinji Sômai. Moving volgt de snelle voetstappen van een ondeugende herrieschopper en onderzoekt de dunne lijn tussen onschuld en begrip.