Murder in Mississippi
De productieve (en mysterieuze) regisseur Joseph P. Mawra maakte dit noir-achtige, vlammende betoog over de racistische politie. Het materiaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en confronteert de relaties tussen rassen met een low-budget, slonzige esthetiek.