Muse
Paweł Pawlikowski’s virtuoze korte film is een moderne mythe in oogverblindend dynamisch zwart-wit, gefilmd op het legendarische Griekse eiland Hydra. Met flitsen van mode gemixt met schimmen van vroege cinema, poseert model en acteur Małgosia Bela als een onverschrokken kameleonachtige muze.