Mysterious Skin
Mysterious Skin is een van de beste coming-of-agefilms van de jaren 2000, gemaakt door Gregg Araki, de rebel van de New Queer Cinema, en met Joseph Gordon-Levitt in de hoofdrol. Een provocerend maar gevoelig verhaal dat de duistere geheimen van het Amerikaanse binnenland blootlegt.