Naked Opera
Marc is getalenteerd, intelligent, welbespraakt en rijk, maar sinds zijn kindertijd vecht hij met een ongeneeslijke ziekte. Elk weekend ontsnapt hij aan zijn dagelijkse routine door de wereld rond te reizen, op zoek naar de ultieme uitvoering van “Don Giovanni”.