Night Tide
Dennis Hopper maakt zijn debuut in deze “creature feature” van underground filmmaker Curtis Harrington. Sirenes, de zee en het bovennatuurlijke komen samen in een beatnik B-film die zich afspeelt in de bohemian sfeer van Venice Beach in de jaren ’60. Een cultklassieker, nu gerestaureerd in HD!