Nights of Cabiria
Giulietta Masina nam de Best Actress prijs uit Cannes mee naar huis voor haar spectaculaire rol in deze Fellini-klassieker. Vóór zijn surrealistische epos maakte Fellini de meest intieme personage-gedreven films, waarvan Nights of Cabiria voorop staat met ongeëvenaarde warmte, charme en hart.