Ninjababy
Astronaut, boswachter, cartoonist. De jonge Rakel heeft heel wat andere plannen dan moeder worden. Ze gaat liever feesten, zich bezatten of stoned worden dan urenlang op het toilet te zitten. Maar ze kan het niet negeren. Is het haar of de baby?
Als The Worst Person in the World een zusje had met tatoeages, dan zou het Ninjababy zijn. Net zo herkenbaar, komisch en brutaal over de rebelse verlangens van millennial vrouwen laat de film met gevoeligheid en humor zien hoe het is om door te modderen naar volwassenheid.