No Other Choice
Nood breekt wet in deze wilde satire van de Koreaanse meester Park Chan-wook met Lee Byung-hun als een vertrapte werknemer die niets te verliezen heeft. No Other Choice is een onstuimige mix van ingenieuze beelden en verwrongen humor en levert een brute afrekening met de moordende arbeidsmarkt.