O-Bi, O-Ba: The End of Civilization
Piotr Szulkin roept een claustrofobisch beeld op van een post-nucleair Polen en werpt een satirische blik op het gebruik van religie voor sociale controle. _O-Bi, _O-Ba is een hoogstandje van een gammele wereldopbouw en een hallucinante verkenning van apocalyptische angsten tijdens de koude oorlog.