Olla
We zijn verheugd om de Franse actrice Ariane Labed (Attenberg, The Lobster) achter de camera te zien springen, want haar regiedebuut is spectaculair! Dit pareltje van 27 minuten, dat in Cannes in première ging, ondermijnt ideeën over vrouwelijkheid en immigratie met stijl, humor en inzicht.