Twee theatergezelschappen repeteren Aeschylus. Een jonge doofstomme wil een mysterieus en geheim genootschap ontdekken. Een jonge vrouw verleidt mannen om ze te beroven. Terwijl de paden van de personages kriskras door de structuur van de film lopen, duikt een portret van Parijs post-mei ’68 op.