Familieperikelen zijn altijd een vruchtbaar onderwerp geweest voor gevoelige, treffende en eerlijke komedies. In Pandora’s Box komt een disfunctionele familie samen rond hun bejaarde, koppige matriarch. Een intergenerationele delicatesse; een prachtig hectisch drama net als het echte leven.