Parador Húngaro
Een vriendschap die generaties en grenzen overstijgt: een Hongaarse soldaat ontsnapt naar het westen in de jaren ’50. De zoon van een Amerikaanse soldaat gaat naar het oosten in de jaren ’90. Hun paden kruisen in Bogotá, Colombia. Ze halen herinneringen op aan hetzelfde land, maar van andere tijden.