Passages
Drie geliefden worden meegesleurd in een draaikolk van onderdrukte verlangens en wrok in Ira Sachs’ verfrissende, eerlijke en scherp humoristische kijk op complexe moderne relaties. Met hoofdrolspelers als Franz Rogowski, Adèle Exarchopoulos en Ben Whishaw is dit drama simpelweg onweerstaanbaar.