Pebbles
In het zinderende debuut van P.S. Vinothraj komen klimaatverandering en familieconflicten samen. De droge vlakten van Tamil Nadu vormen het dorre decor voor een onheilspellend drama over afwezigheid, waarin emotionele en fysieke grenzen resulteren in grimmige, maar prachtige visuele poëzie.