Geïnspireerd door een berucht nijlpaard won dit gedaanteverwisselende avontuur de Zilveren Beer voor Beste Regisseur op de Berlinale. Reizend door tijdlijnen, staten van bewustzijn en duizelingwekkend diverse experimentele vormen, roept Pepe gewelddadige spoken op met eclectische, mystieke stijl.