Perfect Days
Hirayama leeft in gelukzalige tevredenheid dankzij zijn baan als conciërge van de openbare toiletten in Tokio en zijn passie voor muziek, literatuur en fotografie. Zijn routines worden langzaam onderbroken door onverwachte ontmoetingen die hem dwingen opnieuw contact te maken met zijn verleden.