Pino
Deze documentaire, het regiedebuut van monteur Walter Fasano (Call Me by Your Name), is een levendig portret van Pino Pascali, een icoon van de naoorlogse Italiaanse kunst. Ingesproken door Suzanne Vega, Alma Jodorowsky en Michele Riondino, ontmaskert Pino de erfenis van een vergeten kunstenaar.