Plan 9 from Outer Space
Rare sets. Raar script. Vliegende schotels aan zichtbare touwtjes. Het is zowel middag als middernacht. Dracula & Vampira zijn er, maar de film vergeet dat het vampieren zijn. En soms is Dracula eigenlijk een vermomde chiropractor. Als dit plan 9 is, moeten de plannen 1 tot 8 vreselijk zijn geweest.