Please Baby Please
Na getuige te zijn geweest van een moord in de grimmige straten van Manhattan wordt een bohemienpaar achtervolgd door een greaser-bende. Angst verandert in sensatie en lust wanneer de vrouw betoverd raakt door het ruige uiterlijk van de bende, en de man een bendelid uitkiest als object van affectie.