Priscilla
Van een Duitse legerbasis tot zijn gedroomde landgoed Graceland: door de ogen van Priscilla Presley vertelt Sofia Coppola het ongeziene verhaal achter een van de grootste Amerikaanse legendes, Elvis, en hun langdurige relatie en tumultueuze huwelijk.
De gouden kooi van de roem is verleidelijk maar eenzaam in Sofia Coppola’s bewerking van Priscilla Presley’s memoires. Met een onthullende, bekroonde Cailee Spaeny naast Jacob Elordi als Elvis, brengt dit donkere sprookje de hoogte- en dieptepunten van een leven in de schaduw van de King in kaart.