Radio Mary
Een bewerking van zijn eigen roman! In Gary Walkow’s griezelige en betoverende spookverhaal speelt Kate Lyn Sheil een vrouw met nieuwe telepathische krachten die wordt achtervolgd door een mysterieuze man.