Rage
Technocultuur en anarchisme zijn twee sociale vormen die veel gemeen hebben in hun radicale herevaluatie van alle sociale relaties. Een overzien maar logische gedachte die ‘Rage’ tot het uiterste verkent tijdens een filosofisch rave-feest.