Martín Rejtman’s debuutfilm wordt tegenwoordig beschouwd als de film die de Nieuwe Argentijnse Cinema-beweging lanceerde. Het bewijst ook zijn kenmerkende komische stijl, doordrenkt van melancholie en deadpan humor. In deze recentste restauratie is de cultfilm rijp om opnieuw ontdekt te worden.