Return to Seoul
De 25-jarige Freddie wil opnieuw in contact komen met haar roots en keert voor het eerst sinds haar adoptie en jeugd in Frankrijk terug naar haar geboorteplaats Zuid-Korea. Freddie begint haar biologische ouders op te sporen en begint aan een onverwachte reis in een land waar ze weinig van weet.
Davy Chou zijn levendige drama is een ontroerende zoektocht naar identiteit in het met neon doordrenkte Seoul en voorzien van een voortreffelijke soundtrack. Park Ji-Min, die schittert in haar kwetsbaarheid, belichaamt op woeste wijze de tragikomische chaos van het leven tussen culturen.