Er zit een luchtige sfeer in Anggun Priambodo’s Rocket Rain, ondanks de zware onderwerpen die door het centrale duo worden besproken. De pijn van een echtscheiding en de verantwoordelijkheden van volwassenheid komen aan bod, maar Priambodo vindt ook ruimte voor kleurrijke, fantastische uitstapjes.