Rouge
Wandel door prachtige Parijse museums met Bertrand Bonello in deze ongeziene versie van Antoine Barraud’s Le dos rouge. De Franse filmmaker zwerft op zoek naar monsters en deelt het scherm met enkele van de beste Franse acteurs, waaronder Jeanne Balibar en Alex Descas.