Saint Frances
De dertiger Bridget krijgt eindelijk een kans wanneer ze een aardige man ontmoet en een baan vindt als oppas van de koppige zesjarige Frances. Een ongewenste zwangerschap zorgt echter voor een complicatie. Te midden van haar persoonlijke problemen ontstaat er een aarzelende vriendschap met Frances.
Gebaseerd op de relaties in de films van Nicole Holofcener, zijn Alex Thompson en Kelly O’Sullivan in hun nuchtere debuut dol op de rommelige realiteit. Agnostisch over God en andere mannen, maar toegewijd aan de verhalen van vrouwen, is Saint Frances een uitdagende hartverwarmende film.