Sans Soleil
Hoe omschrijf je een onbeschrijflijke film? Chris Marker’s Sans Soleil volgt een gedachtenstroom, een wereldreis van een onzichtbare held die zich in zijn eigen hoofd afspeelt. Het is een film die breekt met de documentairevorm en een compleet eigen realiteit creëert.