Scenes from the Life of Andy Warhol: Friendships and Intersections
Een kroniek van een van Jonas Mekas’ tijdgenoten: de Amerikaanse kunstenaar Andy Warhol. In zijn dagboeken tussen 1962 en 1982 legt Mekas zijn alledaagse leven, beroemdheid en vrienden vast. Waaronder The Velvet Underground, John Lennon en Yoko Ono.