Shakti
De Argentijnse filmmaker Martín Rejtman, een meester in deadpan-komedie, sluit zijn minimalistische korte film af met een smakelijk feest vol Joodse lekkernijen. In de 19 minuten durende Shakti worden Rejtman’s kenmerkende fijne ironie, absurdistische humor en bescheiden warmte gebundeld.