Judith is gescheiden van haar man en werkt als vertaler voor UNESCO. Ze krijgt een baan aangeboden om een schrijver te bestuderen die is overleden door een ongeval. Stomtoevallig ontdekt ze dat hij een netwerk op het spoor was dat nazi’s van Europa naar Latijns-Amerika smokkelde.