Sibyl
Bij gebrek aan inspiratie voor haar roman leent psychotherapeute Sibyl bronmateriaal uit het leven van haar patiënte Margot, een actrice die verwikkeld is in een affaire met haar tegenspeler Igor. Sibyl raakt verstrikt in het leven van Margot en begint fictie en werkelijkheid door elkaar te halen.
In Sibyl van Justine Triet, met Gaspard Ulliel, Virginie Efira en Sandra Hüller, staat chaos gelijk aan genot. Psychoanalyse en film komen samen in een opwindend erotisch en gevaarlijk spel dat fictie en werkelijkheid doet vervagen en op duizelingwekkende wijze aan elke classificatie ontsnapt.