Een tijdloze, minimalistische komedie. Dit is de heerlijk excentrieke zoektocht van een jonge vrouw naar haarzelf in een wereld vol dubbelgangers, met een onvergetelijke rol van Rosario Bléfari. Martín Rejtman’s films bevatten evenveel hilariteit als warmte.