Sincronía
In de handen van Jorge Iván Morales herinnert dit indie liefdesverhaal ons aan de onschuldigheid en synchroniciteit van romance: niets is beter dan elkaar even zien, al dan niet kort. Door conversaties op elkaar te stapelen kijkt dit misleidend simpele verhaal ons recht in de ogen.