Het werk van de Colombiaans-Franse kunstenares Laura Huertas Millán zweeft tussen disciplines in, zonder in een hokje te kunnen worden geplaatst. Als een van haar zelfbenoemde “etnografische ficties” is Black Sun een mysterieus onderzoek naar wanhoop, familiebanden en de kracht van weerstand.