Something, Anything
Een formidabel Tennessee drama over spirituele ontwaking in een crisistijd! Something, Anything is Paul Harrill’s ingetogen maar toch krachtige toegang tot filmmaken. Dit is een onafhankelijke film over de beloften van transformatie: wanneer alles wat je wilde plotseling niets meer waard is.