Fatalistische dagdromen dringen het eentonige kantoorleven binnen in dit donkerkomische drama, met een verbluffende Daisy Ridley in de hoofdrol. Het portret tempert surreële mijmeringen met nuchtere gevoelens en vindt op de meest onwaarschijnlijke plaatsen liefde en de wil om te leven.