Soul Kitchen
Een verandering van tempo door de flexibele regisseur Faith Akin (Head On, In the Fade): deze komedie is een levendige blik op de haastige en gekke realiteit van het restaurantleven. Soul Kitchen speelt zich af in Hamburg en is Akin’s weerspiegeling van modern en multicultureel Duitsland.