South Terminal
De nieuwste film van Algerijns-Franse auteur Rabah Ameur-Zaïmeche is een drama met de suspense van een thriller. Het weerklinkt Casablanca’s oorlogsheld die neutraal probeert te zijn en Transit’s slimme gebruik van een onbekende. Ameur-Zaïmeche vertelt een levendig en tijdloos verhaal.