Spring Breakers
Deze meeslepende, voyeuristische blik op rebelse meiden is verbluffend en overweldigend, en toont opnieuw het onconventionele meesterschap van Harmony Korine. Met een onherkenbare en indrukwekkende James Franco in de hoofdrol is Spring Breakers van begin tot eind gedurfd, inventief en schokkend.