Stark Fear
Een sluwe, gladde noir die zich afspeelt in de schaduwrijke olievelden van Oklahoma. Stark Fear is de enige film geregisseerd door WWII-cameraman Ned Hockman. Het is meer dan een eigenaardige B-film doorspekt met Hitchcock trekjes en rollen van Beverly Garland en Skip Homeier.