Storm Children, Book One
Lav Diaz’s meesterlijk geduldige storytelling versterkt zijn zeldzame documentaires met ongewone concentratie en kracht. De historische en psychische verwoesting van zijn epische drama’s wordt hier schokkend fysiek, gericht op het schrijnende voortbestaan van kinderen na de tyfoon Yolanda.