Sun Song
Ontdekt op het Filmfestival in Rotterdam: Joel Wanek’s korte film is zowel poëtisch als documentair. Het onweer evolueert naarmate de dag vordert. We zien kleine portretten van arbeiders in Durham, studenten en andere passagiers. Lichtgevend, met een donkere onderstroom.