Sunset
Nadat hij met het gedurfde Son of Saul opviel, keerde de Hongaarse regisseur László Nemes terug in de spotlights met dit meanderende historische drama. Sunset zit niet alleen vol visuele ideeën, maar vormt ook een indringende realiteitscheck voor ons verleden en, nog urgenter, onze nabije toekomst.