Een duisternis wervelt in het centrum van een wereldberoemd dansgezelschap, een die de artistiek directeur, een ambitieuze jonge danser en een rouwende psychotherapeut zal overspoelen. Sommigen zullen bezwijken onder de nachtmerrie. Anderen zullen eindelijk wakker worden.
Luca Guadagnino’s (Call Me By Your Name) horrorfilm toont Tilda Swinton en Dakota Johnson in een nieuwe versie van de originele cultklassieker uit 1977, met een betoverende soundtrack van Radiohead’s Thom Yorke! Bereid je voor op kippenvel en bloederige, erotische en hallucinerende pracht.