Sweet Rush
In deze bewerking van Jarosław Iwaszkiewicz’ roman werkte de Poolse meester Andrzej Wajda onverwachts samen met actrice Krystyna Janda. Zij verwerkt de dood van haar man in deze film. Een film-binnen-een-film patroon onthult zich en transformeert in een onvergetelijke filmervaring.